oh shit!

åhhhh vilken kväll!
somna vid fem och vakna nio..
vilken tid ska jag slockna ikväll då?

kollar klart på mask, den med cher.
somna förut så jag missa slutet..

vid nio ringde en snubbe från kristinehamn.
hittade en lägenhet på blocket som jag svarade på..
lät jättebra först men så frågade han om jag rökte och då
blev han tveksam.. även fast det finns balkong!
det kan komma in till grannarna sa han.. vilken tönt!
men vi får se... han skulle höra av sig!

måste åka upp snart och börja kolla runt så jag har
någonstans och bo när jag börjar, men det löser sig!


nää. nu ska jag kolla klart på filmen.




Kommentarer
Postat av: maria

hahha kan komma till grannarna

2009-06-12 @ 18:46:52
URL: http://marianandin.blogg.se/
Postat av: maggan

mm, jävla töntgubbe!

2009-06-16 @ 21:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0