denna väntan...

är så otrooooooligt tråkig!!
väntar på att pullan ska ringa..
vi kanske skulle till norrköping ikväll, och dricka lite blask :)

jobbar ju imorn men va faaaaaan. man lever bara en gång.
men det blir lite, bara lite, lugnt för jag måste ju köra till jobbet..

igår kväll åkte jag och emma in till linköping med svensson och olle.
dra åt fan va folk det va :) så kul och bara glo på alla fulla människor.
och alla glada som tagit studenten.
nästa år ska emma fixa en vagn till alla som redan tagit studenten
så kan vi åka runt och ha jättekul och skrika jättemycket. haha

idag har jag mått skit. har blivit förkyld så det är host och massa snor som rinner..
och så har jag haft ont i bihålorna också.. synd om mig va?!

men det är bra och bita ihop som sagt!


näää. nu ska jag ringa nuttinaa och röka lite.

see ya, byeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0