where is the love?

råkade radera någon jävla fil så internet sluta fungera. opps.
vilken tur att jag hitta till massa konstiga mappar och filer så jag
kunde installera om skiten.

kollade på notebook typ nyss. böhöööö.
tjöt en skvätt. men vem gör inte det till den filmen?
vill också bli kär igen. det skulle va ganska mysigt faktiskt :)
känna pirr i magen och längta sönder..
nää, kan inte sitta och skriva sånt. då tänker jag för mycket och då kan jag inte sova.
och jag måste sova, för klockan är ganska mycket..

imorn ska jag tvätta, och jag ser faktiskt fram emot det för jag har inte tvättar på typ
tre jävla veckor! uschaaaaan va min ikea påse är full..


jag vill bli ihop med kirby i lipstick jungle. ohhh mama!!!! 
tänk dig och bli upptryck mot en vägg av honom!!!!
hahahah, gud.

oj, klockan är halv fyra snart. kanske skulle försöka sova lite
god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0