en pistol tack!

detta inlägg kommer innehålla mycket svordomar. känsliga läsare varnas.

nu har mitt föredetta fittjobb gjort det igen. klantat till det riktigt jävla ordentligt.
och vem drabbas, jo jag såklart!!!!  ringde dom precis och fråga vart mina pengar va.
då skyller hon på mig och säger att jag har gjort nått fel, som vanligt.
jag har räkningar och betala för helvete!!!!!!! ahhhhhhhhhhhhhhhh!!!!
det är så himla kul och gå och låna pengar från alla bara för att jag hade ett
skitjobb som inte kunde göra nått rätt någon gång! usch fy och blääÄ!!!!!
bara för att dom torkar sig i röven med miljarder så gör inte jag det..

jag önskar jag va en modig människa för då hade jag åkt in dit och
fan visat vart skåpet ska stå. dom behöver veta hur det är i verkliga sverige.

vi bor inte i vietnam, man kan inte behandla folk hur som helst! pisskit


jaha. idag händer det väl inte ett skit. jag ska väl packa eller så.
skitkul verkligen. ahhh. fy fan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0