sjeg

jaha, då är klockan mycket nu igen. men vem bryr sig, vet knappt vad det är för
datum eller vecka. fan, nu sluta macgyver, min hjälte.

jaha. idag har man tvättat då. sköööönt.
medans tvätten var igång kollade jag på en film, i taket lyser stjärnorna.
den var bra faktiskt, tjöt en skvätt, IGEN! men det gör inget. tycker om och gråta.. 

när kläderna var rena och inslängda i garderoben åkte jag till emil och johanna.
det blev lite skitgubbe, potatismos och lunchkorv och tillslut en film. final call.
den var bra faktiskt. se den :)

kom hem straxt innan två. tänkte jag skulle sova men så börjar man snoka runt lite och
fastnar.. trevligt.


imorn ska jag leka med min syster :D får se vad som händer..


nu kom jag på en jättedum idé som jag egentligen kan göra imorn men bara nåste göra nu..

see ya byee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0