öhhhh

då var det söndag.
fredags var jag ju i ljungsbro. blev en massa vin och en spontan utgång.
först blev det slivet som kosta en förmögenhet och det var  förjävligt rent ut sagt.
det  måste vart typ en speciellt kväll för såna som har jättevida, färgglada byxor
eller kort, kort, kort kjol och höga håriga fula stövlar.. vi gick..
till platå istället där det var svettigt och trångt så in i helvete.. men men.

när vi kom tillbaka till ljungsbro så bestämde vi oss för att gå och bada :)
emma bada naken och när hon skrek att hennes bröstvårtor nudda botten
så ville jag inte bada längre. trodde jag. fick skjuss av mange och det var jätteskönt
i vattnet. sen gick vi på efterfest men det var segt som fan så där var vi inte allt för länge..
kom hem vid sex. trött och nöjd över vad kvällen erbjöd :)

igår åkte jag till klockrike och kollade på massa film. sov där med.
och idag har jag legat soffan från tio till fem :) det kallar jag semester.
har skjussat mikaela till henne pappa med :) tycker det är mysigt där.
kor och grejer..


nu är jag hemma och väntar på att johanna ska höra av sig.

kanske blir film..


nästa vecka hoppas jag det blir bra väder. då ska jag måla staket och få pengar.

är så jävla pank.

see ya bye



 


Kommentarer
Postat av: nandin

fin bild :D

2009-07-13 @ 14:19:20
Postat av: matilda

tack :)

2009-07-13 @ 14:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0