nackspärr!

blev bio ikväll. nya harry potter. den va ganska tråkig faktiskt.. lite rolig ibland
men det hände ju inte allt för mycket.. den var för lång också, 2h 33 min för och
va exakt.. och tänk dig det när det aldrig händer nått. booriiiing!!
men men, får hoppas dom två sista är bättre :)


annars har det inte hänt allt för mycket idag. som vanligt. ganska tråkigt faktiskt..
men så är det väl.. det ända jag kräver är lite fint väder så man kan sola lite.
är ju så jävla ful och blek just nu.. skulle helst vilja ta en sista minuten till nått
varmare. kanske kan fråga pappa om han vill åka med mig, han är ju ledig jämt..
och det är han som har pengarna :D


nu ska jag kolla på macgyver.
god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0