jag orkar inte mer..

ahh. nu har jag nästan målat klart allt staket. och jag är helt slut i hela kroppen.
det käns som jag har tränat och haft mig. men har man inte gjort ett skit på
nästan tre veckor och sen helt plötsligt gör det, då kanske man blir såhär..

nu ska jag egentligen laga mat men jag orkar inte. vill helst lägga mig soffan
och chilla en stund.. men ahhh.

kanske åker hem ikväll. det beror på om någon vill skjussa hem mig.
vill inte åka buss :P

på fredag ska jag och sis gå på stan lite :)
om jag får tillräckligt med pengar funderar jag på och köpa ett par jeans.
det behövs verkligen..har inte shoppat på jättelänge :) jag är duktig!

nää. måste börja med maten nu, det får bli stroganoff :)

see ya, byeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0