hinner jag till den 25:e?

jaha. dagen blev lite mer händelsefull än vad jag trodde :)
jag och mikaela drog in till det lilla centrumet vi har här. hittade äntligen en ny bikini.
ska bli spännande och se när jag får använda den :)
sen fick vi astråkigt så då åkte vi och niklas in till linköping och bowla.
mamma, pappa amanda och vincent va också med. jag vann :) tjoho.
sen åkte vi till ikano så nilkas skulle få göra slut på alla sina pengar.
då hann jag också springa till jobbet, FÖR SISTA GÅNGEN EVER!!!!!
och skriva upp min SISTA timmar...
(känns förövrigt underbart och veta att man aldrig behöver komma tillbaka till det skitstället)
ett glädjeskutt för det!

sen åkte vi hemåt för lite käk och två filmer. blev haunting in conneticut och 17 again.
den första var seg som fan och jag tänker inte se den igen, men 17 again var rolig.
zac efron, eller vad han heter, är ju faktiskt ganska söt.
jag har bara förknippat honom som töntig i alla high school musical filmer men va fan.

han är ju samma årsmodell som mig.  jag kanske har en chans :P

imorn är det fredag och folk har ledigt ett par dagar.
jag ska nog garanterat åka till min skrutt ocd dricka lite vin :)
och så vill jag ha sol och 27 grader varmt. perfekt

är det sånt här väder till vecka 35 då det bli allvar i mitt liv igen så
skjuter jag mig själv. jag ska börja be redan nu. för det vore ganska tråkigt och dö innan man
hinner fylla 22.


nu blir det teve.

be med mig vettja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0