en bild säger mer en tusen ord

jag känner mig hungrig. as jobbigt.
åt ju en kebabtallrik för, okej 6 timmar sen, då är det väl
dags och bli hungrig igen. men vem går upp frivilligt från en skön
säng för och äta en knäckemacka som bara innehåller luft?

idag kom syrran och vicent hit. käkade lunch med mamma sen åkte
vi och spela minigolf. jag vann, med ett påäng. mohaha..


jag har haft typ sju skivor under sängen men gamla bilder på
från min dator i klockrike, som inte finns längre,
och igår natt la jag in dom på min nya :)
ska lägga in några gamla godingar :)

imorn funderar jag på om jag skulle åka till klockrike och börja med staketet.
eller om jag skulle börja packa lite. men det är så jävla tråkigt men jag måste
ju börja någon gång. vi får la se vad som orkas :P

ska kolla på cold case nu.
see ya byee



  




Kommentarer
Postat av: maria

sista bilden är ju hemsk. haha vilka tider dö. gislaved 4evah :P

2009-07-15 @ 18:39:18
Postat av: Anonym

haha lätt :D

2009-07-16 @ 01:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0