ångest!!!!!!!!!

det var visst någon som drack lite mycket alkohol i fredags.
typ tre liter vin :O jag vet att jag blir helt dum i huvudet av vin
men ändå dricker jag skiten. men vem skulle inte bli det?
ska iallafall aldrig hända igen!!

har vart i klockrike sen i lördags. det är skööönt.
och det blir väl någon dag till :) gratis maaaaat.

nu börjar min kropp må bra igen, käns som det iaf :)
har vart dålig med vissa saker när jag gick på semester.
typ mat. gick dagar utan! min mens har krånglat och jag har 
bara vart allmänt konstig.. men när jag är här då äter jag som
en gnuv :) bra mig..  


igår var jag på måndagsklubben. nykter.
det funka väl. va en hel del folk :)
jag åkte hem vid ett. mikaela och sara ville röja och
jag har ju lite svårt och göra det när jag är nykter.
ganska tråkigt faktiskt.. men sån är jag!

nu ska jag ta en macka eller fem ska jag klä på mig
och gå ut och måla lite :)

hare göj. ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0