torsdag

åhhhh inatt kommer jag nog få en god natts sömn :)
brukar aldrig komma till sängs så här tidigt :)

idag har ja jobbat 11-20 . har vart jättelugnt både på dagen och kvällen
så det har vart skönt. imorn jobbar jag 9-16 sen är det helg!
ska försöka städa här hemma för det ser ut som skit sen blir det nog lugnt.
på lördag ska jag bowla med mamma, pappa, amanda och vincent.
familjedag och min idé.perfekt :)

den här veckan har mitt arbete vart extra spännade.
vi har nämligen besök av bygg-snygg som bygger om i vårat diskrum.
riktigt nice :D



snart blir det kryssning också. uschaaaaan va kul det ska bli :)

bara att få komma här i från i 24 timmar känns underbart.

nää. nu ska jag kolla på teve.
god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0