onsdag/torsdag

god morgon.
kom precis hem från mikaela. blir sent som vanligt.
men det visste jag ju innan jag gick.
men vill man ha kul så får man stå ut lite :)
vi har bara chillat och spelat något spel där man ska erövra världen, typ. 
jag vann, två gånger, tjohoo. 

jobbar 11-20 imorn (idag) och på fredag. ganska tråkigt faktiskt.
men idag har jag ju vart ledig :) fick inte så mycket gjort mer än 
skickat tillbaka en tröja till gulan, hämtat ut lite kläder från junkyard och beställt lite
mer grejer från junkyard och sen kom mamma och pappa hit och vi gick och drog en
pizza på valencia och sen har jag lekt med mikaela, björn, johanna, emil och niklas.  
hänt ganska mycket ändå :)

imorn efter jobbet åker jag till nuttina. ska köra på fredag innan jobbet så då
blir det lite sovmorgon :)


måste sova nu. vet hur arg jag kommer bli på mig själv när klockan ringer för
att jag gick till mikaela och suttit där halva natten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0