måndag

hatar måndagar. men jag är ledig på onsdag :)
då ska jag och johanna till carlsund och snacka med syon.
kolla om man kan läsa upp lite betyg och så. men jag har inte riktigt bestämt hur jag
ska göra än. det beror på hur mycket pengar jag har att leva på i månaden.

tänker ju inte leva fattigt direkt. nonono.


jobbet idag var helt okej. chefen var glad imorse (för en gångs skull).

trodde nämligen jag skulle få värsta utskällningen för något jag inte gjort (igen)
men det gick ju bra :) . sen gick ju allt runt omkring åt helvete idag.
vi var nämligen en för lite. fy fan!
sen typ kräks jag som vanligt på alla människor som inte kan va lite snälla och
plocka bort efter sig!!!


igår var det söndagsmys hos mikaela. vi kollade på film och vräkte i oss chips :)
kom hem vid två typ. blir samma runda idag :)


ikväll ska ju massa folk ut ju :(

vill också men neeeeeej matilda.


ska äta upp min sista gorbys nu sen blir det duschen sen ska jag krypa ner under täcket tills

johanna ringer :) mys.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0