måndag

JAG HAR ONT I MAGEN (gå till pär i hagen!)
jag svälter mig själv alltså. inte sådär jättebra men jag hatar verkligen och laga
mat till mig, och bara mig.

imorse försov jag mig. kanske lite med flit men va fan, jag va så jävla trött.
kom typ en timme försent till jobbet men jag hann med allt ändå.

annars har dagen vart lugn. har tvättat lite idag.



igår ringde mamma och väckte mig vid elva.

-vi ska till eksjö. ska du med?
-ehmhfhemmm, okej!


mysig lite stad faktiskt. somrarna är nog fina.


när jag kom hem så kröp jag ner i sängen en stund sen ringde johanna så jag

mötte upp henne och emil på videoett. jag och emil fick välja film som vanligt och det

blev en värdelös sådan. men men. blev utsparkade från mikaela vid tolv tiden för då skulle hon hem

till sin nalle och pippa :). vad skönt tänkte jag (och komma hem skapligt alltså ) men somna ju inte
fören två ändå. ikväll hoppas jag att det blir tidigt.

imorn jobbar jag 11.16. fabulous!

nä. ska kolla vad teven har och bjuda på.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0