måndag

morsning korsning i blåbärsskogen.
måndag igen då, boooring!!
jobbet har vart okej idag. är så fruktansvärt lugnt nu så tiden
går så jäkla sakta på dagarna. men men. snart är det helg.

på tal om helger så ska jag börja jobba det snart igen.
jag kräks. JAG VILL INTE! men det är mycket man inte vill här i livet.


ikväll ska jag försöka och inte gör ett skit.
blir så jävla sent när jag går hemifrån.
igår somna jag väl framåt tre..



i veckan får jag hem lite smått och gott :)
har fått hem lite annat också under jul.
i love it

    

 

luv tröjan skulle jag beställt för typ tre månader sen eller nått men
jag hade inga pengar sen blev det 30% efter jul :) gött
sen har jag fått en till tshirt men den ville inte visa upp sig här.

i början av februari ska jag köpa dom sjukt snygga converse skorna med låg sula :)
coolt som fan.


nä jävlar. nu måste jag ner till tvätten.




 




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0