lördag/söndag

nu är jag hemma från kvällens händelser,
som inte har varit så många men det har vart kul ändå :)
johanna och emil kom inte och hämta mig fören tolv
så då åkte vi hem till emil och börja dricka lite..
sen drog vi ut till garaget där vi chilla en stund sen åkte vi
på någon sorts efterfest där det sög och sen tillbaka till emil igen.

söndag blir först mamma och pappa sen myskväll hos mikaela :P
har jag hunnit bivlit nykter ska jag försöka köra lite med.
men det tror jag inte är några problem :)




nää. nu ska jag läsa lite veckas nu sen ska jag sova.
såhär sent har det inte blvit på länge.
förutom när jag den kvällen jag skulle ta det JÄTTELUGNT och det var jobb
dagen efter och jag somna inte fören vid sju.
men får skylla mig själv när jag hade två tjockisar till i sängen :P


god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0