lördag

hejsan hoppsan.
sitter i sängen och kollar på jersey girl.
har typ sett den 15 ggr tror jag. men den är bra.

johanna och emil kommer och hämtar mig snart.
blir att ta några öl ikväll med.

utgången igår var helt okej. jag tog det lugnt.
pratade med en person som ligger mig varmt om hjärtat
och jag är så tacksam för allt du sa till mig :)
att du tror på mig och vill mig väl.

det betyder så fruktansvärt mycket.


bäst av allt är att jag kommer ihåg hela kvällen.


imorse däremot mådde jag skit. hade sån jävla huvudvärk.

det var ett tag sen man va bakis. usch.
men nu har jag vaknat till liv igen.


hade jag haft ett pass och ett arbetsintyg till måndag hade
jag förmodligen haft ett jobb i cypern. men det sket sig ju.
synd. för jag hade velat komma härifrån ett tag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0