fredag

sitter i sängen och lägger in lite musik i mobilen.
blir att tralla upp till emil och johanna ikväll.
blir lugnt. och några andra kvällar till hoppas jag.
orkar inte med mitt liv längre.
jobba, supa, jobba, supa, jobba, supa!

sen har ju mina hjärnceller försvunnit på köpet. tack.
och sen måste man ringa och tjata sönder en viss person varenda jävla helg
av ingen anledning alls. med det numret radera jag igår. lika bra så man inte gör

bort sig ännu mer.

sen hatar jag mitt jobb förövrigt. vill inget hellre än att komma bort därifrån nu..
skulle jobbat imorn men angelica hörde precis av sig och sa att jag inte behövde.
yes.


imorn kanske jag åker till emma. nuttina.


nä. ska gå nu.
ha en bra helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0