torsdag

fick min sovmorgon ändå :) . min körlärare är sjuk.

måste gå och handla lite mat. så jävla hungrig.
det är väl det värsta med att va ledig. man måste ju äta nått och
då måste man ju laga det själv. :(
eller måste och måste, jag har ju typ hundra pizzerior här i motala men
någon gång måste jag ju börja laga lite mat här hemma.

igår efter jobbet åkte jag och liza och sola i lambohov.
det var skönt som fan :) . ska börja sola lite smått så man blir
lite fräsh. till kryssningen bland annat :P

sen åkte jag på bingo med johanna och mikaela.
jag var så jävla nära två gånger och vinna storvinsten men va faaaan!
mikaela vann 400 spänn.

idag vet jag inte vad som händer. blir lite chill med johanna när hon
slutat på praktiken :)

nä. ska fixa till mig lite och vandra ner till östenssons.
ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0