tisdag..

idag igen.. fan va veckorna går långsamt.

jobbat 11-20 idag. har gått bra och kvällen gick väldigt fort. skönt som tusan.
när jag kom hem hade jag fått post. jag fick lägenheten på 55.an.
wohooo. ska ringa bovärden imorn på jobbet så kanske mamma och jag kan dra och kolla
när jag slutat :) . hoppas den är fin.

imorn måste jag packa väskan till kryssningen.
vet i fan vad jag ska ha på mig så folk kommer nog tro att jag ska hoppa av i mariehamn och
stanna där i en vecka. måste ju ha något skönt när man åker dit. sen ska man ju ha
partyoutfiten. och sen kanske man drar vidare till annan fest när man kommer till linköping.
men jag brukar ju lösa det tillslut. eller jag måste om inte annat.


imorn är det löööön. fy fan va gött.
har betalat hyran och datorn idag så det är bara lite småskit kvar.
och har jag räknat rätt ska jag typ ha 5000 kvar när allt är klart :)
nu mår jag inte skit för en gångs skull :)

nä gud, nu fastna jag framför oscarsgalan.
ska ta en macka till det med :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0