tiiisdag

och inte vilken tisdag som helst.... jo, visst fan är det det!

kom precis från tvättstugan. alltid lika härligt och hänga där nere.
ska käka lite snart. blir sweetchili kyckling. från jobbet då såklart.

helgen då. lördags jobbade jag och på kvällen blev det party
hemma hos mårtensson. örebroarna var där så det var skitkul
och få parta med lite andra människor. jaja hade iaf skitkul tills vissa
måste börja bråka. men men. våran skjuss till motala sket sig så efter lite
sömn så vakna jag skittjurig så jag och emma började gå hem till klockrike.
tur för oss att våra föräldrar bor där :) . kom typ till korskrog sen kom min ängel
till pappa och hämtade oss. kom i säng efter sju någon gång.

någon helg ska jag upp till örebro och festa lite med emma och alla.
as bra brudar som jag absolut vill lära känna lite bättre :)
och skönt och komma bort härifrån.

på torsdag är jag ledig :) tråkiga är att jag har körlektion på morgonen
så den där sovmorgonen jag längtat efter gick åt helvete.
är egentligen ledig på fredag med men måste ta lizas pass.
sen jobbar jag helgen och ända till torsdag :( blääää.

på fredagen blir det kryssning :D wohoooooo.


annars då? är lite tjurig och lite deppig nu för tiden.
haha, näää, men ibland så blir jag så trött på det liv jag lever.
jag ger, ger och ger men får ingenting tillbaka..
ska sluta bry mig!

har iallafall min nuttinna och hon är bäst i världen och hon ger mig allt och hon får tillbaka allt också :D

nä. nu måste jag äta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0