söndag

jaha. då var det söndag igen. vilken tur att jag är ledig imorn :)
så jävla skönt.

helgen har vart ganska lugn. i fredags jobbade jag till åtta sen åkte jag hem till mamma och pappa och
bara tog det lugnt.

i lördags var jag i stan med m o p sen åkte vi hem till klockrike och käka lite och amanda och vincent kom.
senare kom mårtensson och hämta mig så åkte vi hem till mig och kolla på melodifestivalen.
karlsson kom upp också. åkte och hämta en lite full emma vid tio så vi åkte hem till mig igen och jag
började också dricka lite. vid två drog jag och emma ut för och möta upp jonas som vi skulle gå på efterfest hos.
det var trevligt. kom hem vid sex imorse. och idag har jag sovit, ätit och sovit.
ska till mikaela sen och kolla på film :D

imorn vet jag inte vad jag ska göra. orkar jag tänkte det bli en liten promenad.

jobbar den här veckan ut sen börjar nya schemat :( . döda mig!!!!!

så från och med 16/2 och en tid fram över kommer inte jag ha något liv.
och inte fan tjänar jag något extra för det. pissjobb!!

snart är det gossip girl. ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0