vad har jag för liv egentligen?

men jag klagar inte!

jag har sovit alldeles för länge. från tre till sju.
men jag tänkte inte gå till skolan imorn så det gör
ju inte så mycket om jag somnar sent..
har lektion klockan elva till tolv sen lunch en timme
och sen en timmes lektion igen. och sen är det sista
dagen innan lovet så vi kommer nog inte göra nått
viktigt ändå. kan jag städa lite här och packa allt jag
ska ha med mig hem på fredag.. så skönt det ska bli
med lov igen :)

har haft jätteont i amen idag. känns som det gör man
slagit i cpknölen, stramar i hela armen. men nu känns
det lite bättre.

nu ska jag kolla på lyxfällan sen blir det paradise.
jag är fast!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0