SNÄLLA HJÄLP MIG!!

alltså mitt internet är helt cp. skaffa aldrg tre.

vakna för typ en timme sen. helt svettigt. hade värsta konstiga
drömmen. heelt galen, men ändå ganska mysig.
hade bara matte idag sen drog vi ner till pizza house och hade
avslutningsmiddag med våran samhällslärare, det satt fint :)
så på torsdag har vi sov morgon till elva. wohooo

helgen har vart rolig :) i fredags var det partaj hos charlie.
blev lite dragen ett tag och danska gärnet i charlies vardagsrum.
shake that aaaaaas! haha. sen blev det efterfest hos emma såklart.
grabbarna kom förbi och det blev sängdags runt sextiden..
i lördags blev det pixxa och massa chips och godis så fort vi vaknat.
sen låg vi i emmas sofa till typ halv elva. då drog vi in till pierre som
hade lite partaj :) träffade alla mina söta pojkar.
var det är tag sen drog vi tillbka till ljungsbro och in till mange.
dom spela xbox, soooom vanligt. hängde där ett tag sen gick emma
och jag in till henne och kolla på film. sen blev det läggdags..


ska få en klocka av pappa i julklapp :) men den färgen jag vill ha finns
inte kvar på junkyrad längre, blir så arg. har hittat en annan, nästan
samma men jag vet inte, vill ju jättejättejätte gärna ha den andra ju.
vad tycker ni? ska jag fortsätta leta eller ska jag ta den andra?

      vill ha!           vill kanske ha!


vill ju ha en svart. jag är tråkig.. men det passar ju till allt. hade jag vart
rik hade jag köpt allihopa. tycker dom är skitsnygga.


nu sitter jag och snokar runt på alla sidor som har nixon klockor.
jag ska hitta den!!

see ya byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0