oså vakna hon till, snarka lite extra och somna om igen!

aa, snart är denna dagen över och imorn börjar helgen :)

är hos mikaela, hon ligger och sover, mindre roligt sällskap.
men jag funderar på och sätta på en film så har jag lite och
underhålla mig med medans hon drömmer om familj och sånt.
sover hon alldeles för länge så åker jag hem.. cch där med basta!

somna vid fem imorse. och mamma ringde och väkte mig vid
tolv. hon tyckte att jag skulle följa med till mantorp och kolla på
när vincents dagis hade luciatåg. måste säga att det var det 
finaste jag sätt :) dom är ju för söta, alla barn.. speciellt
sven vincent gomez, han är kung!

är så jädrans godissugen. skulle vilja åka till östenssons och köpa
lösgodis. men orka jag det? kanske sen.. får käka upp mikaelas
saltapinnar så länge, så blir hon jättearg så då måste vi åka och
köpa nya.. men hon har inga pengar, så då får jag köpa nått till
henne som hon kan smaska på :)

ska väl dra igång den där filmen nu då. frågan är vilken jag ska ta.
senseless kanske, den är ju rolig. jag slår till på den.
ciao






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0