oboy, oboy, oboy, oboy, oboy

snart blir vi insnöade. men det är mysigt.
kom in för en liten stund sen. har vart uppe vid pulkabacken med
vincent och pappa. det var kul :) nu ligger vincent i soffan och kollar
på robotar. jag tänkte också kolla men vincent kollar på den engelska
och jag vill inte det (vem av oss är fem egentligen?), han låtsas att han förstår.

imorn är det julafton. längtar mer efter juldagen :) men det ligger mycket
paket under granen. spännande.

va i stan igår med emma och köpte det sista. blev lite kläder till juldagen
och nyår också. så kul :)

nu ska jag försöka få ta på min mamma och be henne köpa oboy.
pappa lova vincent att han skulle få varm choklad men vi har ingen
choklad hemma. men bobbyyyyy. och min mamma har inte riktigt
förstått det här med mobil än.. vi får se hur det slutar.

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0