men god jul då va fan!!

jaha. nu sitter man här, med en öl i handen.
resten av familjen sitter och kollar på en film som inte gör
mig ett dugg intresserad. usch. kollade precis på twilight.
JAG TRÖTTNAR ALDRIG. den är helt magisk och man blir
förälskad. ahhhhh. måste se new moon snart. det säger jag
varje gång jag har sett twilight. men så glömmer jag bort det
lika fort igen.

dagen har vart förväntansfull. jag och vincent har vart så ivriga
över alla paket som legat under granen. och jag fick det jag hade
önskat mig. presentkort, pengar och en avkylare till datorn.
och i paketspelet så vann jag yatzy och en salladskniv i plats.
ascool. det var egentligen vincent som vann den men vi bytte mot
en biobiljett. han ångrade sig och bestämde sig för att aldrig mer
bli min vän, typsikt! men jag är nöjd.

imorn är det feeeeeest. och gud så kul vi ska ha :)
känns som jag suttit inlåst i flera veckor.


nu kom pappa och säger att jag ska fixa disken. hell no.
det blir en cigg och ett telefon samtal till mikaela.

god jul på er. ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0