lusselelle, lusselelle...

nu är jag hemkommen från en av mina längre
dagar i skolan. tycker det är skönt med långa dagar
för hemma gör man ju ändå inget vettigt.
sista lektionen skulle jag gjort saker i betong men
jag bytte med jessica så jag bakade lussebullar istället :)
jättefina och asgott.
skulle åkt och handlat men det har vart svinkallt inatt och
hela dagen i dag så min bil va en isboll och jag har ingen
skrapa. försökte med en cd skiva men då skulle jag fått stå
till imornbitt, och det orkar jag inte riktigt. men det får bli
en lussebulle och vatten till kvällsmat. slängde i mig lite
extra mat på lunchen så jag kommer nog inte magra ihjäl
rikigt än..

emma ringde vid tolv, magsjuka. usch för dig. och vilken
rolig fördelsedag hon får. ingen ville komma till henne, haha.
men du får bli frisk till helgen för då kommer jag :)

imorn är det onsdag redan. och då kanske det inte är så kallt
så man kan ta och gå till maxi och köpa mat.. men det får jag
se imorn, man kan ju ändra sig.

nu blir det tv och kanske en liten blund, sen ska jag ta mig en
lång, varm dusch. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0