jag känner smärtan i min pulla!!!

börjar bli lite rastlös. vart en funderare över en promenad men fyyy.
det är storm och typ tjugo minusgrader. okej, nu överdrev jag men
kallt är det iallafall. tänkte ta och laga lite mat, jaa, laga. måste bli
av med lite när jag ska va borta i två veckor. har kastat en hel del
också..

kollar på förlossningskliniken. får ont i pullan.
tänkt den dagen man ligger där och skriker. vilken pers.
undra vem som står där brevid och håller mig i handen?
undra vem jag kommer skrika "rör mig inte!!!" åt när jag har så jävla ont.
haha, den dagen, den sorgen..

på tal om pullor. snackade med min andra igår :) vi kanske skulle
bärsa lite ihop i helgen. det är ju aldrig fel :)


nu ska jag diska och sen laga mat. är görsa hungrig.
ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0