hej hallå dagboken

den ända jag vet är mikalea som har tjurat över att
jag har vart dålig på och uppdatera dom här senaste
dagarna =P men idag ni, eller ja..
kom hem från tösen för en stund sen. vi har kollat på
film och ätit kinamat, tjohooo va gott det va.
har inte fått i mig någon riktig mat på hela veckan.
just precis, för jag har haft maginfluensa. så himla kul.
emma äcklet smitta mig. så jag har vart hemma i klockrike
hela veckan. ganska skönt må jag säga :) men ganska
långtråkigt. spydde bara i måndags men man ska ju
va hemma i 48 timmar från och med den senaste gången
kräket kom upp, "enligt" reglerna. INGA PROBLEM!
palla åka tillbaka till skolan imorn, och sen hem igen, nae.

vad hände i helgen då? det är ju snart en ny så inte lustigt
att jag nästan glömt bort.. eller. i fredags blev det rumba i
emmas vardagsrum och sen en öl hos mange. och i lördags
blev det en spontan utgång i linköping. skitkul hade jag :)
förutom bussen in som tog en jävla timma för att emma är
dum i huvudet. men visst är det kul och åka buss?
blev efterfest också, kom i säng framåt småtimmarna. men
det är ju så det ska va.

tänkte sätta igång en film. är inte speciellt trött.
får nog bli step up 2. IGEN!! men han är ju så snygg.
då kanske jag drömmer gott också..

see ya byeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0