BLIXten är i farten

nae, det blir inte mycket och skriva när man är hemma och datorn inte
är på. men nu är jag hos systeryster och där är den på för jämnan.

kom precis in. vi gick en promenad upp till macken för och handla lite
citron. sviiiiinkallt ju. vi stanna till vid lekplatsen så vincent skulle få
åka stjärtlapp men jag gick hem.. mina stortår höll på och frysa ihjäl.
stackare. vi har bakat idag :) saffranskaka. gjorde den i skolan i tisdags
och jag blev så nöjd så jag skulle visa hur duktig jag är. tummen upp
för mig.

imorn ska jag in till stan och köpa dom sista julklapparna. har bara till
syrran och några till julklappsspelet.

nu ligger blixten på tangentbordet och trycker på varenda jävla knapp.
ska väl ta med honom in till soffan och gosa lite.

see ya



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0