varför ska man alltid tro det värsta?

okej. det var inte så farligt.. var mer nervös när jag skulle börja
på ljunkan.. blev mycket genomgång idag, typ schema och sånt.
ganska gött sådant. visserligen är det mycket heldagar men vad
ska man annars göra liksom? slutar elva på fredagar vilket jag
tycker är toppen :)

imorn ska vi ha enskilt snack med vår mentor.
ska kolla vad jag ska göra med dom kurserna jag redan är godkänd i.
ledig kanske ? :P

och vet ni. jag har inte fått min s-ersättning. ska ringa dom jävlarna snart
tänkte jag.. jag orkar inte med dom mer.


annars blir det och fixa till det lite här, fixa boxern och gå till maxi och
handla lite mat. det finns och göra iallafall :)


hitta två snyggingar från harrys :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0