snart kokar det över!!

usch. nu orkar jag inte mer. skulle fått min s-ersättning
den 25 juli men så blev det ju fel, som vietnamesäcklena skyller på,
så då sa dom att jag skulle få det nästa månad. fuck no!!!
har ringt och tjatat hundra gånger men det käns inte som dom lyssnar på
mig längre.. ringde i måndags och då sa hon att jag skulle få det
efter tre arbetsdagar, alltså, idaaaaag. men icke sa nicke.
JAG SKULLE FÖR FAN FÅTT DEN FÖR ÖVER EN MÅNAD SEN!!!!!!!!!
mamma skulle ringa till dom nu och skälla lite.. dom lyssnar nog mer på henne.
måste ju köpa skolböcker och skit imorn. på måndag börjar vi ju "på riktigt"

kommer förövrigt få sluta halv tio på fredagar istället eftersom jag är
klar med naturkunskap a. det gillar jag fruktansvärt mycket :)
tänkte jag skulle läsa religion istället, men jag får se..


ska käka lite nu tänkte jag. har bara fått i mig en macka till lunch.

sen ska jag packa lite till helgen :)

mamma ringde nu. det är lönetantens fel. jävla kärring!
och av tidigare erfarenheter så är hon helt omöjlig att
få tag på.. men men, jag tänker trakassera henne tills jag fått mina pengar!

ska fixa
see ya byeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0