fisiprutti?

jaha. då var det läggdags snart. eller lägga sig i sängen och kolla på
teve dags :) har sovit i tre timmar så jag vet inte när jag somnar igen.

fan, är sugen på nått. typ en macka, men det är jobbigt. popcorn är också ganska gott,
men orkar jag leta upp en skarvsladd och dra ut kylen och krångla?
neeee va! får va utan helt enkelt. eller?
har ju inte ätit något sen tolv. fyra cheese håller sig bra i magen :P
aja, tiden får utvisa.


imorn går jag tll halv fyra. men dagarna går fruktansvärt ort :D
känns ganska bra nu. har träffat en tjej som jag börjat hänga lite med.
(men hon finns egentligen inte på riktigt, det är min låtsat kompis. jag
  har inga riktiga vänner. ellerhur emma?)

har lagt över mina mobilbilder. tänkte slänga in några här :D


seee yaaa byeeeeeeeee

















nu blev det ganska mycket, men jag gillar dom allihopa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0