hands up, baby hands up

hamnade i mantorp inatt. mamma och jag åkte hit för och
käka lite mat så då tänkte jag att jag kunde stanna här :)
amanda börjar klockan två imorn så hon skjussar hem mig
innan :)

imorn vet jag inte vad som händer.. ska iallafall in till systemet
och köpa massa gott sen ska jag förbi expert och köpa en
boxer.. ingår ju inga kanaler i huset..
måste ringa pappa och fråga om pengar, igen!
är redan skyldig honom 7000 bara för jag inte fått mina pengar i tid!!
fy fan.. hela min sem-ersättning kommer gå till skulder.. 
men sånt är livet..

hittade lite bilder från syrrans examen.

 

 

oj, vad lustigt det blev.. men vem bryr sig? 
här har ni hela familjen, bara lilla vincent som fattas.
men han sprang ju bara iväg så han får skylla sig själv.

nu ska jag engagera mig i csi
god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0