stek och hemvändarfest

nu har jag tvättat klart och hunnit med en snabbdush.
man blir svettig av och tvätta :P

ska börja kolla på hajen 3 klockan nio sen ska jag bort till mikaela
och käka lite. hon är min mat tant och ser till så jag äter varje dag :)
lyckos mig som har en sån.

imorn ska till u-mottagningen. är öppen mottagning så det var bara
och ramla in vilken tid som helst. och när jag ändå är det ska jag fråga om
det är normalt att haft lingon veckan i fyra veckor :/
klart som fan det inte är normalt för en frisk människa, eller?
jag är då fan inte frisk i så fall! skit mår jag


torsdag fredag har jag hört rykten om fint väder så då

ska jag åka till klockrike och steka lite.. måååååste!

och på lördag är det hemvändar fest i klockrike :)

fest för alla gamla (och nya) klockrikebor.
kan ju bli ganska roligt faktiskt :) om rätt folk kommer förstårs.
men jag, emma och charlie är ju där.. då blir det kul :D

nu ska det smörjas. ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0