steeeeeeeeek

väntar på daniel. vi ska åka till karlsby och bada.. :)
men han tar sån tid på sig.. jag skulle viljat va där klockan
tio då solen är som bäst så man blir lite brun :)
men de är möjligt att man kan få sig lite idag med.

liseberg igår då. resan dit gick kanoners.
va i gbg vid fyra tiden, letade upp en asbra parkering,
tog fram sovsäcken,kudden och så somna vi.
vakna vid tio, fixade och trixade lite och straxt innan elva
gick vi mot liseberg. det var gryyyyyyymt mycket folk och
typ 30 grader. usch. köerna var enorma men det var bara
ställa sig och se glad ut. jag hade skit kul iallafall.. blir
som ett litet barn när jag åker dit :D

resan hem var där emot värre. höll på och somna framför
ratten flera gånger :/ illa illa men jag vill verkligen komma
hem till min säng. och det gjorde jag :) skööööönt

nu ska jag göra annat. ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0