spider pig, spider pig. does whatever spider pig does..

folk har blivit förvånade att jag inte sett simpson filmen.
den börjar kvart över så då ni.. då är jag en i mängden :)
blir en hel del film ikväll faktiskt. klockan åtta var det visst
leaglly blonde på fyran, jihaaaaa. och klockan tio är det
transformers. yeeeahhh. älskar den filmen, han är ju så söt.
och bumblebeee. vill med ha en robot som blir en snygg bil och skyddar en :P
se tvåan om ni inte sett den! 22.40 var det what happens i vegas
med, den är ju också bra. vilka problem jag har!
det märks ju att man umgåts en hel del med mikaela. film film film.
haha. men jag ska passa på nu innan jag får massa tråkiga läxor.
handlade en påse ostbågar med så det blir perfekt. hoho


på torsdag är det valödagen. då åker hela skolan till någon ö och kör tipspromander,
leker lekar och grillar lite. på vägen tillbaka spelar man bingo och kan vinna 3000 kr.
röj. trodde inte det skulle va obligatoriskt att åka dit för annars hade jag åkt hem
till motala redan på onsdag kväll, men men. båten gick tillbaka redan tjugo i två
så det blir ju inte hela dagen. ska ta med mig all smuts hem så jag kan tvätta.

ska krypa ner i min gosiga säng nu.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0