look dady im a farmer, im a farmer

mikaela den jävla pissungen ringde och väkte mig vid elva.
och det är klart man inte kan somna om..

idag då. tvätta vid fem, så kul. men nödvändigt..
behöver egentligen ringa ungdomsmottagningen också men
det blir liksom aldrig av.. men nu har jag ju påmint mig själv
så nu kan det bli av.. det är ganska viktigt faktiskt.

igår var det brunch hos mikaela. det var jättegott :)
jag blev proppmätt och efter maten gick jag och la
mig och sov i två timmar :) det va fiiiint.
sen chilla vi bara..
när niklas kom hem skulle vi försöka hitta på nått kul.
typ laserdome, painboll, minigolf, bowling, örebro simhall,
liseberg, skara.. men klockan va halv sex så alla saker sket sig.
men örebro simhall blir det kanske nästa vecka :D har aldrig vart där...



igår påminde emma mig att det inte är långt kvar tills jag flyttar.

och jag fick lite panik.. va faaaaaan.

just nu finns det något här hemma som jag tycker om, lite mycket faktiskt.

och för att jag ska flytta så kommer det förmodligen gå åt helvete och jag

vill inte det.. käns som jag väntat på det är så jävla länge och när det väl

kommer så ska jag flytta härifrån.. men men. det finns inget jag kan göra

tror jag. glad att jag träffa den här killen iallafall..


ska till kristinehamn nästa vecka. ta med mig lite saker härifrån och så

börja måla och greja :) det ska bli kul faktiskt..

imorn ska jag och mikaela till skänninge marken. go go go

ska dra ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0