jag vet, jag har inget liv!

käns som jag kommer skriva ganska mycket under
mitt lilla år.. har liksom ingen och snacka med och då
skirver jag av mig lite :P

är inte van och va själv såhär. brukar alltid se till och
va med någon.. men det får vänta tills jag hittat en vän :)
nu har jag iallafall fått igång en annan vän och det är min tv.
NU FUNKAR DEN!! jippii.. var ett jävla krångel men nu så..
och inte nog om det, boxern bjuder på canal plus kanalerna
en månad. blir det film eller? ikväll var det tre stycken jag
tänkte kolla på. hahaha..


har vart och handlat lite käk också. så ska väl ta mig en

macka snart.. allt annat kan jag ju göra imorn..
jag har ju nästan ett år på mig :D



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0