jag svävar..

då sitter man här, vid en massa vita plastsäckar.
har funderat länge på och gå ut och sätta mig i en
solstol och njuta lite.. men jag orkar inte. måste åka
in till borensberg, till banken, och fixa så jag får in
mina csn pengar någonstans. kan ju va ganska bra :)

har betalat lite räkningar också..
sitter och tänker på om jag kommer få min
semesterersättning från chili.. skulle inte förvåna mig ett
dugg om dom glömde bort det de här månaden också..
då fan alltså.. får inte mina csn pengar fören en vecka efter
skolstart.. så jag måste ha nått och betala mina räkningar
för.. och skulder. uschaaaaaaaan!

nu är jag klar med lägenheten iallafall. käns as skönt..
så nu måste jag bara lämna in nyklara och hoppas på att
jag och mikaela har städat tillräckligt noga :)

men det tror jag nog..

i helgen blir det och dricka massa kalla god bärs och
umgås med mina vänner innan jag flyr till skogarna :)


nää fan. jag måste åka nu..
sen ska mamma och och jag åka in till storstaden och
äta något gott :))

vi smörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0