inga barn, ingen semester.. jag är törstig!

kom hem för ett litet tag sen.
pappa och jag har vart hos syster och
lämnad alla saker jag inte ska ha med
mig till K .  nu är det bara resten kvar..
och det försvinner som sagt imorn.


igår då. var den slappaste dagen
i hela miitt liv.. låg i mikaelas soffa
från, typ kl 15.00 till 01.30 .. hahaha.
vi kolla på film efter film efter film..
spela lite yatzy och tillslut gick vi ut
och gick en liten stund sen blev det
lite mario kart oså film igen :)
nu är jag trött på film :P


söt kommer idag. vi ska försöka göra nått
som jag och mikaela inte gjorde igår :P
skulle behöva åka in till lkpg och kolla lite saker..
men vi får se vad vi hittar på för nått, mer än och kramas ;)


ska duscha nu.

take care now, bye bye then


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0