hur ska detta gå?

då var man i kristinehamn då. kom hit för en pytteliten stund sen.
har bärt upp alla mina saker så nu ligger jag i min efterlängtade
säng och tar några djupa andetag innan jag ska gå.. 
svettas gör jag också!

när jag åkte i morse kändes det lustigt. pappa tjata flera gånger om
jag hade med mig allt.. jaaaa, jag kommer ju hem sen, tänkte jag..
men det gör jag ju fan inte! mitt hem är här nu. saknar redan!

men jag ska klara det här.. det är ju trots allt bara 13,8 mil hem ifall
det skulle krisa :) 

helgen var både lugn och röj :)
i fredags åkte jag till jimmy och chilla lite och i lördags var jag på harrys
med emma och pierre.. det var ganska dåligt med folk men det var kuligt ändå :)
och igår åkte jag till jimmy igen:) kan inte slita mig från denne :P


nää. jag måste skita innan jag går..
kiss och bajs





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0