hemma

jaha. då var man i motala då :)
kom hem vid två, eller hem och hem. är hos mikaela :)
maten stod på bordet när man kom hit, vem har det bäst
egentligen? tänkte pussa lite på henne sen ska jag till
jimpa :D pussa lite på honom också medans jag är här.

vet inte när jag åker hem. vill egentligen inte åka när det
är mörkt för mina helljus funkar inte.. men jag vill ju ändå
stanna så länge som möjligt..

idag har det var lugnt i skolan.. börja halv nio med någon
sort genomgång på datorerna. helt onödigt!
sen satt vi för det mesta och lyssna.
sist men inte minst gjorde vi ett engelskatest som ska
bestämma vad för grupp man hamnar i.
hoppas det är lite mer vettigt folk där :P

imorn vet jag inte vad vi ska göra..
men snart är det fredag och då får jag åka hem igen :)
yeaaahhh!

ska glutta lite på teve.
see ya byeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0