är man bäst eller är man?

shupp shupp.

ligger i sängen och gosar lite. tänkte jag skulle va
lite duktig och börja läsa på en bok.. eller sova?

åkte aldrig tillbaka hit igår. fastnade hos jimmy och
sen när jag skulle åka hem, vid tio, så blev jag förbjuden
av mikaela för hon trodde jag skulle somna på vägen hem
(så sant) , så jag sov hos henne inatt.
men jag kan säga att jag höll på och somna när jag åkte
i morse med. uschaaaaan på ren östgötska :)

och det spöregande verkligen så man ville ju inte köra

hur fort som helst..


hur som haver.. idag har vi börjat med matten.

sååååå roligt. men jag måste ju.

och engelskan började vi också med, men dom uppgifterna

kändes det som man hade i lågstadiet! men det blir väl bättre
när vi blivit uppdelade.. som käns ganska tråkigt nu när
man börjat snacka med lite folk.. men men.


skitsamma. ska chilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0