är du kär i mej ännu claes-göran?

vet egentligen inte vad jag ska dela med mig av idag.

kanske att min granne har en elefant hemma och
drar fram dammsugaren klockan ett på nätterna.

idag har det vart lugnt. sexiii drog till jobbet vid halv
ett sen kom mikaela hit och vi gick till ica skitnära och
handla lite grejer :)

blev lite bullen varmkorv och film, marley and i
den va rolig, och sorglig. mikaela böla som fan! :)
sen vid elva tog vi en promenad till 7eleven och köpte röka.
jätteskönt var det. måste börja röra lite på fläsket igen :)


imorn är det måndag och jag har blivit bjuden
på lyxlunch hos mikaela klockan halv tolv :)
fläskfile med klyft och bea-sås, fruktcoctail och glass
och tillslut lite muffins :D


och jag har hittat en tattoo jag vill göra :)
snygg och enkel i nacken. men nu måste jag bara
fixa lite caaaash.

nu ska jag kolla på csi.
see ya byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0