onsdag

imorn är det valborg :)
är ledig på fredag så det här året kan man dricka med samvete :)
ska festa i gamla hederliga borensberg :)
där har man haft sina år. ska till jonte med emma, hennes karl och hans polare.
sen dyker det nog upp ett och annat trevligt ansikte.

i måndags var jag och mikaela i ullared. det var kul.
skönt att komma iväg lite och handla massa fina saker :)

idag har jag jobbat 11-20.
har vart lugnt men man blir ju så trött.
ville bara lägga mig i bilen och sova en stund innan jag skulle åka hem.

blir det fint väder imorn ska jag åka ut till klockrike, smörja in mig i cocosolja
och sola lite :) fy så skönt.

snart kommer mikaela en sväng. hon ska hämta sina leggins
som jag så snällt köpt idag. fick till och med gå upp tidigare så jag skulle hinna
innan jag börja jobba. det gör man ju inte för vem som helst :P

nä. nu ska jag fixa och trixa.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0