onsdag

siter hos min kära vän mikaela :)
vi har ätit lite mat och kollat på teve. myspys :D
ringde sjukvårdsupplysningen för en liten stund sen om min handled.
har fått ont nu igen och det är värre än vanligt.
kan fan inte växla när jag kör bil eller lyfta en tallrik på jobbet.
ska ringa vårdcentralen imorgon bitti och hoppas på att jag kan få en tid
så snabbt som möjligt. börjar bli ganska jobbigt.

jobbet är som vanligt. börjar få iordning på ombyggnaden nu så det ska bli skönt.
på tal om jobb. magnus samuelsson va och åt hos oss i måndags, igen :)
han gillar våran buffé :) . den karln är grymt stor.
tänkte grattat honom till lets dance men han tog andra kassan.

i lördags var jag ju på elin 25 års fest. det var jätte trevligt :)
hoppas du hade en bra kväll pullan :)
senare drog jag emma mikaela och sandra till harrys.
va inte en jävla kotte där men emma och jag ägde dansgolvet helt själva :) mohaha.
vi kom hem straxt efter ett. jag skulle upp och jobba på söndagen.
min underbara pappa kom och hämta mig på morgonen :)

på fredag ska jag till syrran och ha fredagsmys. och på lördag förmiddag
blir det att va barnvakt medans syrran pluggar lite.
tänkte sola lite om vädret tillåter :) bra barnvakt va?

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0