onanera mera

hörni det tjejer! vi ska onanera mera!
2009 ska helt klart bli mitt onaniår. hahaha

vill ha lösfittan i fråga olle. så jävla cool :)

äntligen har mina två dagars ledighet kommit.
så sjukt underbart. och inget planerat har jag inte heller.
ska sova så länge jag kan imorn. sen ta en lång dusch.
blir det för tråkigt åker jag in till stan och kollar på en sittpuff
och kanske en byrå till hallen. min garderob är för liten :(
sen är det möjligt att jag åker flrbi min nuttina med :)
inget planerat va?

på lördag ska elin ha sin 25 års fest.
ska bli kul. vet inte om jag ska dricka nått efersom jag jobbar
på söndag men vi får väl se. skulle va gött med ett par öl :)


just i fan. måste till skatteverket imorn med.

fixa personbevis.

ni vet att matilda gomez kanske ska börja plugga igen!

you heard me. ett år kan väl inte va så svårt?
frågan är vad man ska göra sen? aja, vi tar det då..


jobbat 11-20 idag. har vart så sjukt seg och jag har vart helt depp idag.
men jag överlevde..


nu blir det fråga olle igen


Kommentarer
Postat av: johanna

onanera mera!

2009-04-16 @ 19:34:27
URL: http://www.badtastepoker.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0